شهرداری باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد .

((مقام معظم رهبری ))

*جلسه نشست مردمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در مورخه ۹۸/۰۱/۲۱ با هدف ارائه گزارش عملکرد ، بیان برنامه ها و پاسخگوئی به سوالات  مردمی در مسجد  اعظم دروازه شهمیرزاد برگزار شد.

در ابتدا آقای اسماعیل زاده مباحثی را در خصوص اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد در زمینه های مختلف عمرانی،فرهنگی،اجتماعی و…ارائه نمودند.

در ادامه ریاست پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مباحثی را در خصوص آبخیز داری  بنا به درخواست هیئت امنا انهار چهارده گانه شهمیرزاد و پیگیری های که برای ساخت فاز دو استخر  مرغک را مطرح نمودند و اعلام داشتند به کمک شهردار محترم و مسئولین نگرانی های لازم جهت استحکام استخر مربوطه مرتفع گردید.

در ادامه مهندس لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اعلام نمودند: هدف اینجانب و مجموعه کارکنان شهرداری شهمیرزاد خدمتگزاری به عموم شهروندان و گردشگران محترم و ارتقای شهر نمونه گردشگری بین المللی شهر شهمیرزاد بوده و الحمدالله با عنایت پرودگار متعال و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر در سال مالی  ۱۳۹۷ توانستیم عملکرد قابل قبولی را داشته باشیم.

شهردار شهمیرزاد اعلام نمودند : درصد تحقق بودجه در سال مالی ۱۳۹۷ بیش از ۱۰۰ درصد بوده است که این مهم بدون همکاری صمیمانه و تلاش های بی شائبه کارکنان شهرداری و همدلی و پیگیری شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد میسر نمی باشد .

  • در ادامه شهردار شهمیرزاد ازشروع عملیات تعریض و چهار بانده نمودن بلورا ۴۵ متری آیت الله مومنی را به عنوان یکی از پروژه های مهم زیر ساختی شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد یاد نمودند و تصریح کردند : جدول گذاری بلورا مذکور به طول ۲۲۰۰ متر می باشد که تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است .
  • لقمانیان در ادامه تکمیل فاز اول مجموعه تجاری های بازار روز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به عنوان یکی از اهم فعالیت سال مالی ۹۷ نام برد و اعلام کرد عملیات عمرانی پروژه مذکوربه اتمام رسیده و در حال حاضر نصب انشعابات خدماتی آن در حال پیگیری می باشد و آماده تحویل به متقاضیان محترم می باشد .
  • شهردار شهمیرزاد ضمن تشکر از خیر نیکوکار شهمیرزادی جناب آقای حاج بهروز یوسفی در خصوص بهسازی و بازسازی غسالخانه آرامستان بهشت علی و ساخت دو هزار حفره قبر اعلام نمود: خریداری دو دستگاه سردخانه و ساخت دو چشمه سرویس بهداشتی و سالن انتظار از دیگر اقدامات در آرامستان بهشت علی بوده که در راستای پدافند غیر عامل صورت پذیرفته است.
  • لقمانیان در ادامه اهم اقدامات شهرداری به شرح ذیل اعلام نمودند :
  • پخش ۷۰۰۰ تن آسفالت گرم در معابر اصلی و فرعی سطح شهر که نسبت به مشابه سال گذشته با رشد ۲۷۰ درصدی روبرو بوده است
  • بهسازی و بازسازی میدان امام خمینی ( ره ) همانند طرح اولیه با مصالح سنتی
  • احداث میدان در سه راهی ملک طیبی
  • کاشت انواع گل های تزئینی و فصلی که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش ۴۰۰ درصدی داشته است .
  • کاشت انواع درخت های سازگار با شرایط اقلیمی شهر که نسبت به سال گذشته با  افزایش ۶۰۰ درصدی روبرو بوده است.
  • خریداری یک دستگاه لودر و یک خودرو حمل زباله و دو دستگاه خودرو سواری که به منظور خدمات رسانی هر چه مطلوب به ناوگان حمل و نقل شهرداری افزوده گردید.
  • بهسازی المان شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به منظور ارج نهادن از مقام والای شهدای مدافع حرم و شهدا و سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس تکمیل و به بهره برداری رسید.

در ادامه مراسم شهروندان محترم سوالات خود را از شهردار و نمایندگان خود در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد پرسیده و مسئولین شهری پاسخگو شهروندان محترم بودند.

فهرست