بافرارسیدن نوروز، هر سال علاوه بر شهروندان، شهرداری شهرمان هم خود را برای استقبال از بهار آماده می‌کند. شهرداری شهمیرزادیکی از شهرداری های پیشرو در زیباسازی شهر و ساماندهی خدمات در آستانه سال جدید و ایام نوروز است.

شهری که میزبان گردشگران و مسافرینی است که می خواهند تعطیلات خود را در آن سپری کنند و همین امر خدماتی در شان این میهمانان عزیز را می طلبد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهمیرزاد، شهرداری شهمیرزاد نیز همچون سال های گذشته از چند ماه قبل از فرارسیدن سال جدید به مهیا کردن شهر برای استقبال از بهار و استقبال از مسافران نوروزی و با استفاده از تمامی امکانات و توان خود پیش به سوی میزبانی میهمانان خود در بهار می روند تا بتوانند لحظات شاد و خوشی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاورند .

شهرداری شهمیرزاد جهت استقبال از مسافرین نوروزی و گردشگران محترم در ورودی شهر نسبت به استقرار پایگاه اطلاع رسانی وایجاد پایگاه راهنمای گردشگری اقدام نمود؛

اهم فعالیت این پایگاه سنتی که کلبه مهربانی نام دارد توزیع پک های نوروزی شامل بروشورگردشگری شهمیرزاد،تصاویر زیبای شهمیرزاد ،کارت پستال ،توزیع پازل و بادکنک جهت شور و نشاط مسافرین نوروزی .

 

 

فهرست