مهندس محمد صالح لقمانیان در نماز عبادی و سیاسی روز جمعه مورخه دهم اسفند ماه گزارشی از عملکرد ۱۵ ماهه شهرداری شهمیرزاد ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد مهندس لقمانیان در این گزارش عملکرد بیان نمودند: یکی از مهمترین اقدامات صورت پذیرفته در ابتدای تصدی اینجانب بروز نمودن حقوق و مزایای پرسنل بوده است و هم اکنون نیز با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب کشور با یاری پروردگار متعال حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بروز می باشد.

⬅️شهردار شهمیرزاد از آغاز پروژه زیربنایی احداث بلوار ۴۵متری آیت الله مومنی در سال ۹۷نام برد و اعلام کرد جدول گذاری بلوار مذکور ۱۰لاین به طول ۲۲۰۰متر می باشد که در حال حاضر جدول گذاری ۸لاین آن با پیشرفت ۸۰درصدی در دست اقدام بوده و با توجه به افزایش شدید قیمت ها در سال جاری قیمت هر متر طول جدول گذاری پانصد هزار تومان می باشد که انشالله با احداث بلوار مذکور مشکلات امنیتی در تردد شهروندان محترم برطرف خواهد شد.

⬅️لقمانیان ادامه داد:تکمیل فاز اول مجموعه تجاری های بازار روز شهمیرزاد با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون تومان یکی دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری شهمیرزاد در سال ۹۷بوده که با وصل انشعابات برق و آب آماده تحویل به متقاضیان می باشد.

⬅️این مدیر شهری پس از تقدیر و تشکر از خیرینی که مجموعه شهرداری را در عمران و آبادانی شهر یاری می نمایند از همکاری همه جانبه خیر نیکوکار شهمیرزادی جناب آقای حاج بهروز یوسفی یاد کرد که با ساخت دو هزار حفره قبر و بهسازی و بازسازی غسالخانه ، سالن انتظار و سردخانه آرمستان بهشت علی خدمت ارزنده ای را برای شهروندان برجا گذاشته است.

⬅️لقمانیان ادامه داد:با توجه به افزایش حدود سه برابری قیمت فرآورده های نفتی در سال جاری بیش از ۷۰۰۰تن آسفالت گرم در معابر اصلی و فرعی سطح شهر پخش شده است که نسبت به میانگین سال گذشته با رشد ۲۷۰درصدی روبرو بوده است.

⬅️پیاده رو سازی بلوار امام خمینی(ره) با مصالح سنتی با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان یکی دیگر از اقدامات شهرداری شهمیرزاد در سال جاری می باشد

⬅️کاشت ۲۰۰۰اصله انواع نهال گردو،ناروند و نهال های بومی در سطح شهر که با رشد بیش از ۴۰۰ درصدی روبرو بوده است.

⬅️شهردار شهمیرزاد از بهسازی و بازسازی میدان تاریخی امام خمینی بصورت معماری ۵۰سال گذشته به منظور ارتقای صنعت گردشگری نام برد و اعلام کرد با توجه به درخواست های پلیس راهور و شورای ترافیک مبنی بر جلوگیری از تصادفات جرحی و مالی در ورودی شهر شهرداری شهمیرزاد نسبت به اصلاح و ساخت میدان در سه راهی ملک طیبی اقدام نموده است.

⬅️کاهش بیش از ۲/۵میلیارد تومان از بدهی انباشته شهرداری یکی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته شهرداری شهمیرزاد در ۱۵ماه گذشته می باشد که با یاری پروردگار متعال در سال مالی ۹۷بیش از ۸۵درصد از بودجه شهرداری تحقق یافته است در صورتی که در سال گذشته بودجه شهرداری حدود ۳۸درصد محقق شده بود.

⬅️تکمیل یادمان شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان صورت پذیرفت که متاسفانه ۲۵۰میلیون تومان آن مربوط به قراداد ایجاد شده در سنوات گذشته می باشد ودر حال حاضر نیز در خصوص این قرارداد طرح شکایت شده است.

⬅️لقمانیان از پیگیری طرح جامع شهر شهمیرزاد به عنوان یکی از کلیدی ترین ابزارهای مدیریت شهری نام برد و تاکید کرد بحث سرمایه گذاری در طرح جامع دیده شده است و شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد دست سرمایه گذاران را می بوسد ولی اجازه رانت خواری و فساد را نمی دهیم و در مقابل منافع مردم با مفسدان معامله نخواهیم کرد .

⬅️شهردار شهمیرزاد اعلام کرد ما سرمایه گذاری همانند بابک زنجانی نمی خواهیم ،ما سرمایه گذاری می خواهیم که به منافع شهر آسیب نزند.

⬅️در ادامه لقمانیان بصورت تیتر وار از پروژه هایی همچون کفپوش بوستان ها،رنگ آمیزی ترافیکی سرعت گیرهای سطح شهر،خریداری المان های شهری همخوان با شهر گردشگری،خریداری ماشین آلات خدمات شهری از قبیل :لودر صفر کیلومتر،خودرو حمل زباله و همچنین خودرو حمل متوفی،کامیون کمپرسی و.. که در روزهای آتی به ناوگان ماشین آلات شهرداری افزوده می گردد.

⬅️درپایان شهردار شهمیرزاد پس از تقدیر و تشکر از شهروندان شریف شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد را در ایفای وظیفه ذاتی خود یاری می نمایند اعلام کرد :انشالله در سال آینده تکمیل فاز دوم مجموعه تجاری های بازار روز شهمیرزاد ،پیگیری طرح جامع ،ادامه عملیات احداث بلوار ۴۵متری آیت الله مومنی و احداث بوستان های جدیدی الاحداث در دستور کار شهرداری قرار دارد که با یاری پروردگار متعال و با همراهی شهروندان محترم بتوانیم خدمت ماندگاری را به جای گذاریم.

فهرست