شهرداری و شورای شهر اسلامی شهر شهمیرزاد به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از دانش آموزان برتر خود تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری شهمیرزاد به منظور تشویق وترغیب دانش آموزان به تحصیل وفراگیری علم ودانش طی مراسمی ازمحصلین ممتازوفرزندان پرسنل شهرداری شهمیرزادباحضورخانواده های آنان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضورحجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمد پناه امام جمعه محترم شهمیرزاد،اعضای محترم شورای اسلامی شهرشهمیرزاد،جناب آقای مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد و همچنین همکاران وفرزندان دانش آموز و دانشجو یان در محل سالن ثامن الحجج شهرداری شهمیرزاد برگزار گردیدکه با اهداء لوح تقدیر وجوائز ویژه ازدانش آموزان پایه های ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و دانشجویان ممتاز شاغل در شهرداری شهمیرزاد تجلیل شد.

 در این مراسم امام جمعه شهمیرزادضمن قدردانی از دانش آموزان ودانشجویان ممتاز فرمودند: در این برهه حساس مملکت ما نیاز به متخصصان با ایمان ومتعهد دارد وانشاء ا… با تلاش خود بتوانند مدارج علمی ومعرفتی را توام با ایمان کسب نمایند ومتعهد به کشور وجامعه باشند .

در ادامه مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد نیز ضمن قدردانی از والدین دانش آموزانی که بستر خوبی را برای کسب علم ودانش برای فرزندانشان فراهم نمودند ، علم ودانش را سلاحی برای انسان دانستند ونقش اصلی را در جهت کسب این مهم ،خانواده ها بیان نمودند.

لقمانیان ضمن تشکر از دانش آموزان ممتاز جهت فراگیری صحیح علم و دانش در زندگی شان خاطرنشان کردند:اهتمام به دانش اندوزی به همراه تربیت اسلامی  ، هماهنگ با فطرت خداجوی آدمی و قرین با دین باوری و ایمان است و دوبال پیشرفت و تعالی آدمی را به همراه دارد.

در پایان این مراسم نیز از تعداد ۳۰ نفرازدانش آموزان ممتاز، توسط مسئولین شهمیرزاد تقدیر و جوائز به ایشان اهدا گردید .

فهرست