به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزادکوچه شونیشت واقع در ضلع جنوبی درخت کمان رستم توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد زیر سازی و آسفالت شد.

محمد صالح لقمانیان بیان نمود: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های محلات یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محله زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر آن است که تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان دارد .

لذا در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم , به منظور رفاه ساکنین محله کم برخوردار  و در ادامه عملیات آسفالت معابر ، مسیر های کوچه  شونیشت و صفا واقع در محله دشت میون پس از زیرسازی و آماده سازی آسفالت شدند و مابقی خیابانها نیز که در حال زیرسازی هستند آسفالت خواهند شد .
شهردار شهمیرزاد درادامه عنوان کرد: زیرسازی وآماده سازی و آسفالت سایر معابر در راستای بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان ، وسایط نقلیه و در نهایت آسایش شهروندان اهمیت بالایی دارد که این امر موجب شده تا شهرداری منطقه با جدیت بیشتری در این راه قدم بردارد .

به همین منظور ساکنین محترم کوچه شونیشت با چاپ ونصب بنر از زحمات شبانه روزی مهندس محمدصالح لقمانیان شهردار محترم شهمیزاد و کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

فهرست