آئین بهسازی و بازسازی آرامستان بهشت علی شهمیرزاد با حضور جناب آقای دکتر آشوری معاونت محترم فرمانداری مهدیشهر،حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد،مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد،آقایان اسماعیل زاده،ابونوری و نجابت از شورای اسلامی شهر شهمیرزادباتفاق خیر نیکوکار شهمیرزادی جناب آقای حاج بهروز یوسفی و همسر مکرمه ایشان سرکار حاجیه خانم شمسیه زیاری ،خیرین نیکوکار شهمیرزادی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد پس از تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکاری که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد را در ساخت دو هزار حفره قبر،بازسازی و بهسازی کامل غسالخانه و ساخت دیوار پیرامون آرامستان یاری کرده اعلام نمودند:هدف از ساخت دو هزار حفره قبر دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل می باشد.

شهردار شهمیرزاد افزود:با توجه به اینکه شهر شهمیرزادبه عنوان یک شهر نمونه گردشگری بین المللی در سطح کشور شناخته شده است می بایست زیرساخت های مورد نیاز آن نیز فراهم شود.

لقمانیان جناب آقای حاج بهروز یوسفی و همسر مکرمه ایشان و سایر خیرین شهمیرزادی را از مهره های کلیدی توسعه شهری معرفی کرد و افزود:با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی شهرداری ها به تنهایی نمی توانند پاسخگوی نیازهای شهروندان محترم باشند و یاری خیرین محترم را می طلبد.

در ادامه مراسم حضرت حجت الاسلام حاج سید داود احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد پس از تقدیر و تشکر از شهردار جوان و پرتلاش شهمیرزاد اعلام نمودند:به شکرانه خداوند متعال و پیگیریهای شبانه روزی و مستمر شهردار شهمیرزاد توزیع عادلانه امکانات و خدمات را در سطح شهر شهمیرزاد شاهد هستیم.

امام جمعه شهمیرزاد افزود:نفاطی از سطح شهر شهمیرزاد که ساکنین آن در گذشته اعلام نارضایتی می کردند پس از گذشت یکسال از دوران مدیریت مهندس لقمانیان شهردار جوان شهمیرزاد با اجرای عملیات آسفالت و توزیع عادلانه امکانات شهری در کوجه هایی که تا به حال رنگ آسفالت را به خود ندیده بود ،هم اکنون شهروندان محترم اعلام رضایت می کنند.

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر آشوری معاونت محترم فرمانداری مهدیشهراعلام نمودند :فرمانداری مهدیشهر به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان مهدیشهر از عملکرد مطلوب شهرداری شهمیزاد در عمران و آبادانی شهر رضایت دارد.

در پایان مراسم از جناب آقای حاج بهروز یوسفی و همسر مکرمه ایشان به پاس ساخت دو هزار حفره قبرو بازسازی و بهسازی کامل غسالخانه و احداث دیواره پیرامونی آرامستان،جناب آقای مهندس صادقی به پاس تهیه مصالح مصرفی،جناب آقای حاج رضا شهابی به نمایندگی ورثه مرحوم حاج حسین شهابی و ساخت درب و تابلوی سردرب با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر وتشکر عمل آمد.

فهرست