⬅️ جناب آقای اسماعیل اسماعیلی زاده ریاست پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و جناب آقای مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در پی حمله تروریستی به نیروهای مسلح کشورعزیزمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شریف پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

◼️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزادمتن پیام بدین شرح است

⚫️ملت ایران سالهاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.

️این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ای است که با جان و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده اند.

️حادثه تروریستی و حمله به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی دانند این کشور بر مبنای چه ارزشها و از خودگذشتگی هایی استوار است.

️اینجانبان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، شهادت دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم، همچنین از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را داریم.

فهرست