در نماز عبادی و سیاسی جمعه شهمیرزاد حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید داود احمد پناه امام جمعه محترم شهمیرزاد با اهدای لوح سپاس از زحمات مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد به پاس تلاش در عرصه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد:این تقدیر و تشکر در نماز عبادی و سیاسی روز جمعه مورخه سی ام شهریور ماه در مسجد ولی عصر برگزار گردید.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد:

                                                                                           هو المحبوب

                                   تو را هست پاداش بی منتی                                                به بسیار شایسته عزتی

جناب آقای مهندس محمد صالح لقمانیان
شهردار جوان و پر تلاش شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد

از اینکه با عنایت خاصه حق،کار و تلاش مداوم را چون جهاد وظیفه اصلی خود می دانید،و در کارتان صداقت ،در نگاهتان محبت،در اندیشه تان خیرخواهی،در رفتارتان شادابی،در سکوتتان وقت و در تلاشتان اخلاق و جدیت را،راه و توشه می سازید.

به پاس حسن سلوک که با ترکیب صلابت و عطوفت و شدت و رافت همراه بوده و به پاس تلاشهای شما در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف شهمیرزاد در شهرداری این لوح تقدیر پیشکش حضور سازنده و ثمربخش شما می شود.

امید است با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حضرت دوست و حفظ منافع عموم در ارائه خدمات به شهروندان همچون گذشته مؤید و منصور باشید و تمام تلاشهای خود را معطوف به حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان نمائید،امیدوارم همواره همای سعادت در آسمان زندگیتان در پرواز باشد.

                                                                                    سید داود احمد پناه
                                                                                   امام جمعه شهمیرزاد

فهرست