شهردار شهمیرزاد از ادامه اجرای پروژه های کف سازی و پیاده روسازی با هدف استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد، مهندس محمد صالح لقمانیان با بیان این خبر افزود: از آنجا که پیاده روهای شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید شهرداری منطقه شهمیرزاد تاکید فراوانی بر افزایش سطح نوسازی معابر عمومی شهر دارد.

وی از اجرای عملیات بیش از ۸۰۰ مترمربع کف سازی و پیاده روسازی بلوار امام خمینی (ره)خبر داد و افزود: این اقدام به منظور بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان آغاز گردیده و هم اکنون نیز در دست اقدام می باشد.

شهردارشهمیرزاد از اهتمام ویژه شهرداری شهمیرزاد نسبت به اجرای عملیات گسترده کف سازی و پیاده رو سازی در خیابان های فاقد کف و سنگ فرش خبر داد و افزود: طرح های کف سازی و پیاده روسازی با پیشرفت بیش از ۴۰ درصد در حال اجراست.

مهندس لقمانیان با تاکید بر حجم گسترده عملیات، تصریح کرد: معابر مشمول این طرح شامل :بلوار امام خمینی (ره) ،بلوار ساری ،خیابان بهشتی و … می باشد که بخشی از آن به اجرا درآمده است.

فهرست