جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای اسلامی شهر  و شهردار شهمیرزاد در چهاردهم تیرماه همزمان با سالروز شهرداریها و دهیاریها و با هدف ارائه گزارش عملکرد ، بیان برنامه ها و پاسخگوئی به سوالات  مردمی در مسجد قائم شهمیرزاد برگزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای اسماعیلی زاده ریاست شورای اسلامی شهر از شهردار شهمیرزاد که با برنامه و تعامل در حال پیش بردن امورات این شهر است تشکر نموده و از وجود تعامل شهردار با مردم و شورای اسلامی شهر با مردم ابراز خوشحالی نمود و افزود شهرداری بدون خواست و نظر مردم و شهروندان کاری انجام نمی دهد.

اسماعیلی زاده در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص عملکرد شورای اسلامی در چهار ماه اول سال ۹۷ و برنامه استراتژیک شورای اسلامی شهر شهمیرزاد پرداخته و اجرای آنرا به سود این شهر و شهروندان دانست.

وی ضمن تشکر و قدردانی و سپاس از دولتمردان از آنان خواست تا نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند.

در ادامه مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد از تمامی کسانی که برای شهمیرزاد زحمت کشیده و می کشند تشکر نموده  و افزود پویایی شما موجبات پویایی اقتصادی و اجتماعی این شهر را فراهم خواهد آورد.

وی در ادامه در خصوص فعالیتهای عمرانی، خدماتی و … سطح شهر گفت سعی شهرداری بر این بوده است که کل شهر را به یک کارگاه ساختمانی تبدیل کرده و به عدالت تمام قسمتهای شهر را تحت پوشش قرار دهد.

شهردار شهمیرزاد از وجود تعامل بین شهرداری، اعضای شورای شهر و ادارات خبر داد و افزود همه فعالیتها زیر سایه تعامل است که این نعمت بزرگی است.

در ادامه شهردار شهمیرزاد به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه واحدهای شهرداری پرداخته و بر اهمیت و ضرورت طرحهای مطالعاتی شهرداری شهمیرزاد خصوصا قلعه باستانی شیر قلعه تأکید نمود چرا که یادآور هویت و فرهنگ مردم یک جامعه اس

وی در پایان از شهرداری با عنوان یک نهاد اجتماعی یاد کرده و خواستار مشارکت مردم در امور شد.

در ادامه مردم فهیم شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد سوالات خود را در قالب مسائل عمرانی،خدمات شهری،فرهنگی و اجتماعی و… اعلام نموده و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاسخگو ایشان بودند.

فهرست