شهرداری شهمیرزاد  به عنوان متولی نگهداری شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد  همواره با شهروندان طرحی را که استقبال از بهار نام گرفته است به مورد اجرا می گذارد تا همزمان با نظافت داخلی اماکن مسکونی و تجاری ، شهر نیز به نوعی تمیز و اراسته گردد تا ضمن ایجاد بستری مناسب برای شهروندان با ورود هر یک از مسافرین نوروزی به شهر و مشاهده نما و منظر شهر حلول سال نو احساس شود.

با هدف آماده سازی شهر به منظور استقبال از فصل بهار عملیات گلکاری و درختکاری بهاره در سطح شهرشهمیرزاد توسط واحد فضای سبز شهرداری آغاز شد.

مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد بیان داشت: با توجه به نزدیک بودن سال جدید و برای ایجاد محیطی جذاب و بانشاط برای استفاده شهروندان و مهمانان نوروزی، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه درختکاری گل‌کاری پارک‌ها، بلوارها و میادین سطح شهر  توسط واحد فضای سبز انجام شده است.

وی افزود: در این پروژه به منظور کاشت و زیبا سازی شهر ، مبلغ۳۰۰ میلیون ریال انواع گل و گیاه تزئینی از شهرهای اصفهان،تهران،کرج و شهمیرزاد خریداری شده است.

گل‌های فصلی شامل: انواع بنفشه،پامچال،شب بو و…در سطح شهر کاشته شده و تا پایان سال عملیات  گلکاری ادامه می‌یابد.

ایشان بیان داشت: سعی شده در انتخاب گونه های مورد نیاز جهت کاشت ،از گونه های گیاهی سازگار با شرایط آب و هوایی استفاده گردد.

فهرست