به گزارش روابط عمومی:در مورخه ۹۶/۱۰/۱۳ جلسه با حضور مهندس محمد صالح لقمانیان شهردار محترم شهمیرزاد،جناب آقای حسن بازاری سرپرست خدمات شهری،جناب آقای عباس سنایی مسئول واحد فضای سبز با کارگران واحد های مختلف شهرداری از قبیل خدمات شهری،فضای سبز،عمران و رانندگان شهرداری در سالن جلسات برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای بازاری مسئول محترم خدمات شهری گزارشی از وضعیت ماشین آلات و تعداد کارگران شهرداری بیان فرمودند:از آبانماه ۱۳۹۳تعداد ۴۰ نفر از کارگران و رانندگان شهرداری به دلایل مختلف از قبیل:بازنشستگی،استعفا و…از بدنه کارگری شهرداری جدا شدند و به همین دلیل هم اکنون با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم ولی با حداقل امکانات و نیرو سعی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و گردشگران داریم و با همه توان آماده اجرای دستورات شهردار محترم هستیم.

حسن بازاری ادامه داد که تمامی نیروهای آماده به کار بوده و در زمان اعلام شرایط بحرانی و یا بارش نزولات آسمانی در ستاد عملیات زمانی مستقر و آماده خدمت رسانی به شهروندان فهیم شهمیرزاد می باشند.

در ادامه مهندس لقمانیان شهردار شهمیرزاد ضمن خسته نباشید و خدا قوت به کارگران و رانندگان زحمتکش اظهار داشتند ما با همدلی و تعامل می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و شما عزیزان سفیران پاکیزگی و بهداشت محیط هستید و شهر با وجود شما بزرگواران با طراوت و پرنشاط خواهد بود و بنده تمام تلاشم را در احقاق حق شما و رنگین نمودن سفره معیشتی شما عزیزان بکار خواهم نمود.

مهندس لقمانیان صرفه جویی ،رعایت و نگهداری خوب و مناسب از وسایل ،تجهیزات و ماشین آلات را وطیفه همگانی دانست .

در ادامه جناب آقای عباس سنایی مسئول واحد فضای سبز شهرداری گزارشی از عملکرد واحد فضای سبز ارائه دادند و ابراز داشتند که ایشا با همراهی تمامی کارگران زحمتکش واحد فضای سبز آماده کامل اجرای فرمان شهردار محترم هستیم.

در پایان تعدادی از کارگران به نمایندگی ضمن استقبال از مباحث ارائه شده توسط شهردار محترم خواستار ادامه جلسات این چنینی شدند تا در سایه سار گفتگو و همدلی به راه حل های مناسبی در ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان دست یابیم.

۲ (۲)۱

 

فهرست