به مناسبت هفتم مهرماه روز آتشنشان و به منظور قدردانی از تلاش این عزیزان طی مراسمی با حضور جناب آقای مهندس جهانی بخشدار محترم شهمیرزاد،جناب آقای خاکسار ریاست محترم شورای اسلامی شهمیرزاد،جناب آقای حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد ومسئولین شهری و شهرداری ، در ساختمان آتشنشانی شهرداری شهمیرزاد از آتشنشان های شهرداری شهمیرزاد تشکر و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی در ابتدای مراسم جناب آقای خاکسار ریاست محترم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد ،جناب آقای  جهانی بخشدار محترم شهمیرزاد و جناب آقای حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد از تلاشهای شبانه روزی و بی منت  پرسنل فهیم و زحمتکش آتشنشانی تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه جناب آقای بازاری مسئول محترم خدمات شهری شهرداری شهمیرزاد ضمن قدردانی از همکاران آتشنشانی گزارشی از عملکرد یکساله آتشنشانی ارائه نمودند.

در ۱۲ماه گذشته ۱۳۵مورد حادثه ثبت گردیده که ۸۷مورد آن اطفا حریق منازل و باغات و خودرو بوده و ۴۸ مورد امداد و نجات از قبیل آسانسور،گرفتن مار و حیوانات موزی و امداد و نجات فردی بوده است.

بازاری خاطرنشان شد که با پیگیریهای بعمل آمده یک دستگاه کامیون سنگین ایسوزو ۱۸تن آتشنشانی خریداری گردیده است که پرداختی شهرداری ۳۰درصد بوده که بهای آن پانصد میلیون تومان می باشد که در سال اخیر به ناوگان ماشین آلات شهرداری افزوده گردیده است.

پیگیری در خریداری ست امداد و نجات HOLMATROکه با مساعدت سازمان شهرداریها  از سهمیه و پرداخت ۳۰درصد به مبلغ ۱۱۸۰۰۰۰۰میلیون تومان که از بهترین برندهای موجود بوده خریداری گردیده و تحویل آتشنشانی شهرداری شهمیرزاد گردیده است.

سپس لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود اهدا گردید.

در خاتمه رژه موتوری توسط ماشین آلات آتشنشانی به اجرا درآمد.

۲۳۴۵۶۸۹۱۰۱۱۱۱۴۱۳۱۵۱۷۱۸

فهرست