به گزارش روابط عمومی ، به مناسب هفته دفاع مقدس مراسم گل‌باران و غبار روبی مزار شهدای شهمیرزاد اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم  با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد، اعضای محترم شورای اسلامی شهمیرزاد،حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد،جناب آقای مهندس جهانی بخشدار محترم شهمیرزاد، مسئولین شهری،خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و عموم مردم در گلزار شهدای شهمیرزاد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید داود احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد در این مراسم با اشاره به سالروز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای انقلاب و شهدای مدافعین حرم را گرامی داشت .

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس اذعان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها ایثارگری ها و فداکاری های مردان و جوانان و مردم این سرزمین است . جا دارد این هفته مقدس را به ملت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

احمدپناه  با اشاره به لزوم تجدید پیمان با شهدا افزود : امروز در کنار مزار شهدا با آرمان های شهدا پیمان می بندیم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای اسلام و در راه اعتلای انقلاب و نظام گوش به فرمان امام و رهبر حکیم و فرزانه خود باشیم و یک لحظه از این راه بر نگردیم .

۲

فهرست