این همایش و کارگاه آموزشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری ویژه شهرداری‌های استان و کارشناسان سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی شهرداری های استان سمنان در مورخه دهم شهریور ماه در هتل دربند برگزار شد.

این همایش در خصوص تجربیات جهانی و تجربیات شهرهای ایران در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری ازجمله محورهای این همایش سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری در سمنان بود.

در ابتدای مراسم جناب آقای مهندس موسوی شهردار محترم سمنان پس از خیر مقدم به حاضرین در همایش به سایر محورهای همایش سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ اقتصادی شهر و اقتصاد زیرساخت‌های شهری و الگوسازی اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری از دیگر محورهای این همایش است.

سپس جناب آقای مهندس زندیه وکیلی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: باید با تعامل همدلی و اندیشه، فضای توسعه سرمایه گذاری فراهم نماییم تا سرمایه گذار دغدغه و مشکلی در منطقه نداشته باشد.

وی افزود: پتانسیل خوبی در زمینه گردشگری در استان وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده گردد.

زندیه وکیلی افزود: جهت موفقیت منطقه از کوچکترین شهرها تا مرکز استان باید با توجه به استعدادها، مزیت نسبی و ظرفیت های موجود توسعه پیدا کند.

در ادامه جناب آقای دکتر ندیم بنیان‌گذار اولین مدرسه مجازی سرمایه‌گذاری در ایران مدرس کارگاه آموزشی توضیحاتی ازمدل ۱-۴-۷ به‌عنوان تنها مدل سیستمی برای مدیریت شهری در راه‌اندازی سیستم سرمایه‌گذاری شرح داده می‌شود.

وی انواع تأمین مالی و فرمولاسیون روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و مشارکت و اقدامات اجرایی برای فاینانس و تأمین منابع مالی خارجی را از دیگر محورهای همایش سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری در سمنان عنوان کرد.

۲۳۵۱۸۶۷۵m86f80320-f13c-437d-a795-a4ba45bdaf23۱۸۶۷۵m0a13d502-2225-40ee-b826-7124dc288c47۴۶۱۸۶۷۵mc4ef6437-920b-4295-9edb-b9fb6b30830d

فهرست