مراسم آئین تجلیل از خیرین و موثرین توسعه دانشگاه آزاد اسلامی شهمیرزاد با حضور دکتر همتی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر فریدون مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی، حجه الاسلام والمسلمین احمد پناه امام جمعه شهمیرزاد، مهندس ارگی فرماندار مهدیشهر، مهندس جهانی بخشدار شهمیرزاد،حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد، خیرین محترم ، موثرین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن افتتاح ساختمان اداری و کلنگ زنی ساختمان آموزشی دانشگاه، برگزار گردید.

در این مراسم صفائی کوچکسرائی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهمیرزاد گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه ارائه نمودند و از خیرین محترم حاج حسین فتحیه در هبه زمین ۶۰۰۰ مترمربعی دانشگاه و حاج احمد ملک در مشارکت خرید ساختمان اداری تشکر و قدردانی نموده اند. همچنین از  اعلام  آمادگی خیرین آقایان فریدون کارون، سرهنگ خواجوی، نبی الله نوری نسب ، احمد ملک، سیروس فتحیه، اسماعیل اسماعیل زاده در ساخت ساختمان آموزشی تقدیر و تشکر نمودند.

در این مراسم امام جمعه محترم شهمیرزاد حاج آقا احمد پناه نیز ضمن تشکر از حضور خیرین و اعلام آمادگی آنان و مشارکت در ساخت این مجموعه و  اهداء مجموعه های گذشته به این دانشگاه ضمن اشاره به اینکه این سنت حسنه هم پاداش در دنیا و هم در آخرت را به همراه داشته، آرزوی موفقیت و سربلندی برای خیرین نموده اند. ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام راحل بوده و با کمک ایشان شکل گرفته از تمامی مسئولین خدوم دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی نمودند.

همچنین دکتر فریدون نیز ضمن  تقدیر از همه خیرین که در سالهای بسیار دور و نزدیک بطور داوطلبانه در حوزه آموزش عالی زحمات فراوان کشیده اند تقدیر نموده و هدایت خیرین جهت سرمایه گذاری در حوزه های دانش بنیان را در سالهای آینده اشاره نموده اند.

در این مراسم از با اهداء لوح و جوایز از خیرین  نیز تجلیل بعمل آمد.

۳۲

فهرست