بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، شهردار شهمیرزاد و اعضای شورای شهر از مجموعه نمایشگاهی خانه خورشید شهمیرزاد .
در مورخه ۱۳۹۵/۵/۱۳ جناب آقای حاج سعید ایرانبخش باتفاق جناب آقای سوقندی مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و برخی از مسئولین شهری از مجموعه نمایشگاه دائمی خانه خورشید بازدید نمودند.
بخش گالری هنرهای تجسمی این نمایشگاه میزبان آثار نقاشی استاد محمدرضا طاهریان است که ایشان ضمن بازدید از این مجموعه در کارگاه نقاشی یکی از شاگردان استاد طاهریان نیز حضور یافتند.
در نمایشگاه نقاشی طاهریان که از ١٠ روز قبل برپا شده است ۴٠ تابلوی نقاشی رنگ و روغن و باستل و آبرنگ در معرض دید علاقه مندان به هنر نقاشی قرار گرفته است.
در ایام برپایی این نمایشگاه سه کارگاه آموزشی زیر نظر استاد طاهریان و نیز خانم صفاجو برای علاقه مندان به هنر نقاشی نیز برپا شد که مورد استقبال هنرمندان و دوستداران هنر نقاشی قرار گرفت.
مجموعه نمایشگاهی خانه خورشید با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در شهمیزاد ایجاد شده و پس از نمایشگاه نقاشی قرار است نمایشگاه خوشنویسی نیز در این مکان برگزار شود.
نمایشگاه نقاشی استاد طاهریان تا عصر جمعه در شهمیرزاد ادامه دارد.
مجموعه نمایشگاه دائمی خانه خورشید از مراکز تجت پوشش موسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد است که با ١۴٠ مترمربع زیربنا دارای یک گالری هنرهای تجسمی و نیز نمایشگاه عرضه صنایع دستی و هنرهای خانگی است.
بخش گالری هنرهای تجسمی این نمایشگاه در طول سال میزبان نمایشگاه های آثار هنری هنرمندان در رشته های مختلف هنری خواهد بود .

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

DSC0514-1024x340

فهرست