در مورخه ۱۳۹۵/۵/۱۲جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر شهمیرزاد با حضور نماینده محبوب شهرستانهای سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر،بخشدار محترم شهمیرزاد،ریاست محترم شورای اسلامی و حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد و برخی از مسئولین اجرایی شهرستان در بخشداری شهمیرزاد برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد فرماندار شهرستان مهدیشهر ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر همتی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران مسئولیت‌های خود را نباید به گردن دیگران بیندازند و کارها را از سر خود باز کنند.

ارگی اضافه کرد: ما و همه مدیران باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم انجام دهیم و آنچه را که تعهد داده‌ایم را به سرانجام برسانیم.

دکتر همتی در عید فطر سال‌جاری از مسکن مهر بازدیدی به عمل آورده و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفته بودند.

حامد علایی نماینده ساکنان مسکن مهر هم در این جلسه به برخی از مشکلات موجود در این شهرک اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۹۱ این منازل به صاحبان انها تحویل داده شده است ولی تا کنون با وجود گذشته ۴ سال هنوز فضاهای اطراف مسکن مهر مخروبه است.

وی در ادامه نبود آسفالت، عدم وجود فضای سبز، وجود فضاهایی در اطراف مسکن مهر که به صورت پرتگاه می‌باشد را از دیگر مشکلات ساکنین این شهرک اعلام کرد.

جهانی بخشدار شهمیرزاد هم در این نشست از وجود مشکلات ساکنان این شهرک ابراز نگرانی کرد و گفت: ساکنان این شهرک چند سالی است که با مشکلات روبرو هستند و باید تلاش شود تا به بهترین نحو ممکن مشکلات آنها رفع شود.

در پایان بعد از جمع‌بندی‌هایی که صورت گرفت مقرر شد تا مالک هر واحدی مبلغ ۲ میلیون تومان پرداخت کند تا با همکاری شهرداری و پیمان‌کار پروژه فضاسازی، آسفالت و جدول‌گذاری این شهرک تکمیل شود و پیگیری این موضوع بر عهده بخشدار شهمیرزاد گذاشته شد.

شایان ذکر است همچنین مصوب شد تا با پیگیری دکتر همتی نماینده مردم در مجلس با یکی از بانک‌ها مبلغ دو میلیون تومان که قرار است مالکان مسکن مهر پرداخت کنند به صورت وام قرض‌الحسنه در اختیار آنها قرار گیرد. فرماندار مهدیشهر در پایان این جلسه با ابراز رضایت از پیگیری و به نتیجه رسیدن این موضوع گفت: با وجود اینکه رفع این مشکل جز تعهدات ما نبود ولی با پیگیری‌های صورت گرفته به سرانجام رسید و امید می‌رود تا هر چه سری‌عتر مشکل ساکنان این شهرک برطرف شود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست نماینده مردم در مجلس، فرماندار مهدیشهر، بخشدار و چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی از مسکن مهر شهمیرزاد بازدید به عمل آوردند.

در این مراسم حاج سعید ایرانبخش سرپرست محترم شهرداری شهمیرزاد تندیسی به رسم یاد بود و تقدیر به دکتر همتی اهدا نمودند.

۵۴

 

فهرست