در مورخه ۱۴تیرماه ساعت ۱۹/۳۰دقیقه همایشی با حضور امام جمعه شهمیرزاد،فرماندار مهدیشهر،امام جمعه درجرین،بخشدار مهدیشهر،بخشدار شهمیرزاد ،اعضای محترم شورای اسلامی درجزین و مهدیشهر،سرپرست شهرداری شهیرزاد و بخشی از کارکنان شهرداری شهمیرزاد و بخشداری شهمیرزاد در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد برگزار گردید.در ابتدای جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران حجت السلام احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد از زحمات و تلاشهای شبانه روزی شهرداریها و دهیاریه در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم و شهید پرور شهرستان مهدیشهر تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه جناب آقای حسن ارگی فرماندار محترم شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر کشور زحمات ارزشمند و قابل‌توجهی می‌کشندو نقد سازنده امری طبیعی است اما پیام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ بهانه است که زحمات مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را موردتوجه و تقدیر قرار دهیم.

و با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف شهرداری‌ها مجموعه پرسنل خدمتگزار شهرداری‌ها هستند که زحمت می‌کشند، افزود: شهرداری و دهیاری‌ها با هم‌افزایی و همدلی و تعاملی که مخصوصاً بین مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی برقرار می‌نمایند طبیعتاً خواهند توانست در توسعه و خدمات‌رسانی محیط پیرامونی خود مؤثر واقع شوند.

ارگی با اشاره به خدمات و زحمات مجموعه شهرداری و دهیاری‌ها خاطرنشان کرد: اهمیت کار شهرداری و دهیاری‌ها چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

و مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با تمام کم‌وکاستی‌هایی که موجود است در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهرها به‌عنوان یک‌نهاد مردمی در حال تلاش هستند

سپس جناب آقای جهانی بخشدار محترم شهمیرزاد از تمامی تلاشگران عرصه  خدمت رسانی به جامعه اسلامی بخصوص شهرداریها و دهیاریها تقدیر و تشکر کردند.

در خاتمه تندیس و لوح یادبودی به جهت تقدیر و تشکر اهدا شد.

۱۲۵

فهرست