این جشنواره با موضوع زمستان و بهار و به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شهمیرزاد و با مشارکت شرکت برآورد سازه،شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد،شرکت کشت و صنعت کوهپایه و شرکت پارس پرواز ایرانیان در مورخه ینجم خرداد ماه ساعت ۱۷در تالار علی بابا برگزار شد.در ابتدای مراسم جناب آقای سید محمد انصارالحسینی شهردار شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد پس از تقدیر و تشکر و خیرمقدم به مهمانان حاضر گزارشی از جشنواره ارائه نمودند.

ایشان بیان کردند:جشنواره عکس بخش شهمیرزاد در دو بخش زمستان و بهار برگزار شد که در بخش زمستان ۴۵ نفر عکاس شرکت نمودند که ۱۶۰ قطعه عکس به جشنواره ارسال شد و در بخش بهار ۵۵نفر عکاس شرکت نمودند که ۲۰۰قطعه از آثارشان به جشنواره ارسال شده است.

ایشان خاطرنشان شدند که هدف از برگزاری این جشنواره به تصویر کشیدن صحنه های زیبا و تاریخی زمستان و بهار برای شناساندن برای عموم مردم و گردشگران است.

در ادامه جناب آقای دکتر یحیایی استاد دانشگاه فلورانس ایتالیا و رئیس دانشگاه جندی شاپور مواردی را در مورد جاذبه های گردشگری شهمیرزاد و عکاسی ارائه دادند.

در این مراسم گروه موسیقی آسنک شهمیرزاد چند برنامه اجرا نمود و سپس از ۲۰ نفر از برگزیدگان این جشنواره با اهدا لوح تقدیر،تندیس و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

۱۲۳۴۵۶۷۸۹IMG_20160528_101916

فهرست