شهرداری شهمیرزاد به استناد مجوز شماره ۹/۴/۱۳۳۱-۱۲/۹/۹۴ شورای محترم اسلامی شهر شهمیرزاد در نظر دارد نسبت به فروش ۵ قطعه زمین تفکیکی از قطعات پلاکهای ثبتی ۱۸۱/۳۴۱۹ و ۸۸/۳۴۱۹ با کاربری مسکونی واقع در بلوار شهید کلاهدوز نرسیده به جایگاه CNG اقدام نماید شرکت کنندگان می توانند با توجه به شرایط ذیل پیشنهاد خود را به انضمام فیش واریزی سپرده بحساب سیبا شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۰۴۰۰۹ در پاکت در بسته و لاک و مهر شده حداکثر تا تاریخ۲۸/۹/۹۴ به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید اخذ نمایید.


شرایط:
۱-قیمت پایه کارشناسی برابر جدول ذیل می باشد.
۲-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
۳-کلیه هزینه های مالی از قبیل هزینه آگهی،کارشناسی و غیره که در اثر مزایده حادث گردد به عهده برنده مزایده خواهد بود و هزینه انتقال سند به عهده خریدارمی باشد.
۴-به پیشنهاداتی که فاقد سپرده واریزی ، مخدوش و یا بعد از مهلت مقرر واصل گردد،ترتیب اثر داده نخواهد شد
۵-برنده مزایده موظف است ظرف مدت یک هفته پس از اعلام کتبی یا تلفنی شهرداری جهت پرداخت ۳۰%بهای زمین به صورت نقد و تحویل چک اقساط به شهرداری مراجعه در غیر اینصورت سپرده واریزی شرکت در مزایده به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
۶-زمین مورد نظر دارای پروانه ساختمانی در حد تراکم منطقه می باشد.
۷-بهای زمین به صورت ۳۰%نقدی و مابقی طی اقساط مساوی ۱۵ ماه متوالی وصول می گردد.
۸-سپرده نفرات اول تا سوم در صورت انصراف به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
۹-جهت پرداخت سپرده شرکت در مزایده حتما” می بایست فیش مخصوص شهرداری از واحد درآمد شهرداری اخذ گردد.
۱۰-هزینه آماده سازی به نرخ روز در زمان صدور پروانه محاسبه و وصول می گردد.
۱۱-مساحت و حدود اربعه پلاک در هنگام تنظیم صورتجلسه تفکیکی بتوسط اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مهدیشهر قطعی خواهدبود ضمنا” مفاصاحساب قطعی در هنگام انتقال سند انجام خواهد گردید وشهرداری درخصوص تغییر مساحت و حدود ابعاد هیچگونه مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود و صدور پروانه ساختمانی پس از انتقال سند صورت می گیرد.
۱۲- متراژ قطعی زمین پس از اخذ سند مالکیت و تسویه حساب نیز بر اساس آن متراژ صورت گرفته و پس از تسویه حساب انتقال سند صورت می پذیرد و برنده مزایده موظف به تسویه حساب بر اساس متراژ مندرج در سند می باشد.
۱۳-انتقال سند منوط به اتمام مراحل ثبتی از سوی اداره ثبت اسناد و املاک و اداره مسکن و شهرسازی و انقضای مواعد قانونی و با اعلام شهرداری به اداره ثبت اسناد و املاک صورت می گیرد.

فهرست