روز پنجشنبه ۲۱آبانماه مهندس نریمان معاونت محترم راه وشهرسازی در شهمیرزاد حصور یافت ومورد استقبال مردم ومسئولین قرارگرفت.
پس از استقبال گرم مردم و مسئولین از وزیر راه و شهرسازی و همراهانشان بویژه مهندس خسروی نماینده محترم مردم سمنان ،مهدیشهر سرخه در مجلس شورای اسلامی به بازدید ازچند نقطه در سطح شهر پرداختند و سپس در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد در خصوص برخی از موضوعات به بحث و تبادل نظرپرداختند.
همایش همدلی و همزبانی،تدبیر و امید،وحدت وحماسه نیزبا حضور مسئولان,خیران موثرین وچهره های بخش شهمیرزاد درساعت ۲۰ با هماهنگی ستاد مردمی استقبال از سفر ریاست جمهوری برگزار گردید.
این همایش در تالار تئاتر شهر سمنان به منظور نظرخواهی و همفکری اهالی شهمیرزاد به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از سفر دکتر روحانی به استان سمنان برگزار گردید معاون راه و شهرسازی که از اهالی شهمیرزاد است در این همایش انگیزه اصلی این نشست را همفکری ،برنامه ریزی برای استقبال پرشور از دکتر روحانی در سفر به استان سمنان عنوان کرد.
محسن نریمان برای عزم راسخ رئیس جمهوری و پایداری وی در برابر مخالفان تاکید وخاطرنشان کرد :مواضع محکم دکتر روحانی باعث اشتیاق مردمی برای استقبال از سفر وی به این استان شده است.
وی با اشاره به چالش های بی سابقه ای که در دولت تدبیر و امید با آن مواجه است و با تاکید براین که با تمام این شرایط دولت یازدهم استعداد انجام کارهای بزرگ را دارد افزود:امروز برای همنوایی و همدلی با همشهریهایم در اینجا حضور دارم.
نریمان ساماندهی امور مختلف مربوط به بخش شهمیرزاد را نیازمند برنامه ای جامع دانست که باید با همفکری صاحبان اندیشه و دست اندرکاران این برنامه تدوین و در سفر دکتر روحانی ارایه شود.
وی به طبیعت بکر شهمیرزاد که آن را به منطقه نمونه گردشگری بین المللی تبدیل کرده اشاره و اضافه کرد:بهترین راهکارها برای رسیدگی به مسایل شهمیرزاد این است که هرچه طبیعت به شهر داده را از آن نستانیم و آنچه از بین رفته را با برنامه ریزی بازگردانیم.تقویت راههای مناسب ،ایجاد جاده امن از شهمیرزاد به فیروزکوه ،مهدیشهروسمنان ،ایجاد اداره ثبت احوال،تقویت زیرساختها برای حضور سرمایه گذاران، و…..از دیگر موارد مورد اشاره محسن نریمان ،معاون راه و شهرسازی در این همایش بود.
رئیس شورای اسلامی شهمیرزاد نیز ایجاد زمینه برای استقبال مناسب از ریاست محترم جمهوری را هدف اصلی این همایش عنوان و خاطرنشان کرد :انتظارات مردمی و مطالبات بخش های مختلف با حضور موثرین شهمیرزاد بررسی و برای ارایه آماده می شود.
عبدالخالق خاکسار تامین زیرساختها به ویژه در بخش مرکزی شهمیرزاد ،رسیدگی به مسایل مختلف این منطقه گردشگری بین المللی،تامین آب شرب ،برنامه ریزی برای تامین آب این شهر در آینده|،ممانعت از تخریب در بخش مرکزی شهمیرزادو….را از مسایل مهم شهمیرزاد عنوان کرد. در همایش همدلی و همزبانی اهالی شهمیرزاد ،چهره های مختلف فرهنگی،هنری ،اجتماعی شهمیرزاد مطرح در کشور مانند علیرضا غفاری مجری و فعال فرهنگی ،سیروس الوند نویسنده و کارگردان سینما،مهدی احمدی فولادی رئیس جبهه اصلاحات استان مازندران ،اسماعیل وفائیان مالک باشگاه فرهنگی پرسپولیس و….به بیان ظرفیتهای و برخی مشکلات شهمیرزاد پرداختند.
علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان ،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ،حجت السلام والمسلمین احمدپناه امام جمعه محترم شهمیرزاد ،سید علی هاشمی مدیرکل حوزه استانداری سمنان و برخی از چهره های مسئول کشوری و استانی در این همایش حضور داشتند.

۱۳۴۵۶۱۰۷۱۱۱۳۱۴۲۷۱۵۱۶۲۱۲۰۲۳۲۴۲۵۲۹۳۱۲۸

فهرست