اولین شورای اداری شهرداری شهمیرزاد با حضور سید محمد انصارالحسینی شهردار جدید شهمیرزاد، رییس شورای اسلامی، مهندس حصیرباف و کارمندان شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد برگزار شد.

شهردار شهمیرزاد حضور در این فضای جدید را فرصتی دانست و از کارمندان شهرداری به عنوان سرمایه هایی یاد کرد و خدا را از فرصت پیش آمده در راه خدمت به مردم شکر کرد.

وی در ادامه از اعضای شورای اسلامی شهر که این فرصت را برای خدمتگزاری به مردم فهیم و شریف این دیار فراهم کردند قدردانی کرد و از استاندار و مجموعه ایشان که به اعتماد اعضای شورای شهر شهمیرزاد پاسخ مثبت دادند تشکر و قدردانی کرد.

انصارالحسینی در ادامه تأکید کرد: همه ما باید شناخت درستی از یکدیگر داشته باشیم تا پس از رسیدن به این شناخت بتوانیم ابتکار عمل را در چیدمان نیروها در جای درست خودشان به دست بگیریم.

وی از یکایک پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری که سالیان دراز تلاش کردند و در واقع بازوان اجرایی و توانای شهرداران سابق بودند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه هدف ما تمرین شروع یک کار جدید است، لازمه رسیدن به اهداف بلند و متعالی را تمرین و ممارست دانست.

وی مدیریت را هنر خوب کارگرفتن و خوب کارکردن با دیگران دانست که رمز پیروزی یک مدیر موفق می باشد.

شهردار شهمیرزاد به گذاشتن احترام به شهروندان و ارزش قائل شدن برای آنان تأکید کرد و افزود هر اندازه برای شهروندانمان در شهرداری ارزش قائل شویم در محیط شهر برایمان ارزش قائل خواهند شد.

وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: احترام به ارباب رجوع در واقع احترام به خودمان است و باید با کمک و راهنمایی آنها و گفتن حقیقت و واقعیت در جهت حل مشکل آنها تلاش کنیم.

شهردار شهمیرزاد از همه کارمندان خواست تا با داشتن خلوص در کارها، داشتن احساس مسئولیت مشترک و وظیفه شناسی نهایت تلاش خود را بکنند تا در جایی که هستند بهترین باشند.

وی در پایان احترام به شهروندان، عملکرد اجتماعی شهر (تضمین بهره مندی تمام شهروندان از اقتصاد، فرهنگ و منابع شهری به طور یکسان و عادلانه و متوازن)، کارکرد اجتماعی بر مبنای پایه های دموکراتیک، تحقق کامل حقوق شهروندی، برابری و عدم تبعیض و احترام به همه اقشار و حفاظت ویژه از گروهها و افراد آسیب پذیرکه حق بهره مندی از شرایط ویژه را دارا می باشند را از موضوعات بسیار مهمی دانست که باید مدنظر قرار گیرد.

IMG_3994

IMG_3996

IMG_3998

1 دیدگاه.

  • وقعا استعدعا دارم دیگه به بافت سنتی شهمیرزاد دست نزنید لااقل این شهردارو به یه سفر به استانبل ترکیه بفرستید تا ایده بگیره واقعا ازتون استدعا دارم شهمیرزادو توریستی ترش کننین و به با فت زیبا و سنتیش دست نزنید و اگر امکانش هست دیگه از آسفالت استفاده نکنید بیشتر از سنگفرش استفاده بشه

فهرست