نمایشگاه فرهنگی قرآنی بوستان سلامت برای دومین سال متوالی و با همت و همکاری شورای اسلامی شهر شهمیرزاد، شهرداری، موسسه قرآنی مفتاح الرحمه و حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم (ص) با حضور جمعی از مسئولین در پارک کودک شهمیرزاد افتتاح شد.

ابراهیم ذاکری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم (ص) شهمیرزاد و دبیر برگزاری نمایشگاه بوستان سلامت هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه را غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌های شهمیرزادی و همچنین میهمانانی که برای استفاده از فضای مطلوب شهمیرزاد وارد این شهر می‌شوند، بیان کرد و شب‌های ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی به‌منظور ایجاد فضای فرهنگی و تفریحی مناسب برای مردم دانست.

ذاکری از برگزاری برنامه‌های متنوع، شاد و مذهبی در مجموعه‌های این نمایشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت افراد متخصص در موضوعات مختلف، حداکثر بهره‌برداری از نمایشگاه برگزار شده برده شود.

وی گفت: غرفه‌های این نمایشگاه در دو بعد نمایشگاهی و غرفه‌هایی با برنامه‌های کیفی و آموزشی در نظر گرفته شده است.

دبیر برگزاری نمایشگاه فرهنگی و قرآنی بوستان سلامت، از ایجاد نماد قرآن در ورودی نمایشگاه، یادمان شهدای گمنام شهمیرزاد و غرفه‌هایی با عنوان سنگر فرماندهی با موضوع دفاع دیروز دفاع امروز، اقتصاد مقاومتی، فروش محصولات فرهنگی به‌عنوان غرفه‌های در نظر گرفته شده در بحث نمایشگاهی یاد کرد.

وی افزود: بخش اعظم بحث آموزشی این نمایشگاه به آموزش کودکان اختصاص یافته است و غرفه مکتب‌خانه هم که نمادی از مکتب‌خانه‌های قدیم ایران بوده، با هدف آموزش و تصحیح‌خوانی قرائت قرآن در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

ذاکری از وجود غرفه حجاب و عفاف در نمایشگاه خبر داد و گفت: در این غرفه با وجود استادان حوزه و دانشگاه به همه سؤالات مراجعه‌کنندگان در زمینه حجاب و عفاف پاسخ داده می‌شود.

وی همچنین از برگزاری گفتمان‌های دینی در شب‌های آینده در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در بخشی از این نمایشگاه هم ضمن بیان آسیب‌های وارده به زندگی مردم از طریق ماهواره، به تمام کسانی که داوطلبانه گیرنده‌های ماهواره خود را تحویل دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال اهدا خواهد شد.

این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان و میهمانان است.

IMG_3629

IMG_3614

IMG_3623

IMG_3589

IMG_3593

IMG_3638

فهرست