به مناسبت روز کارگر با حضور امام جمعه، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری و جمعی از مسئولین ادارات شهمیرزاد از کارگران خدوم شهرداری این شهر تجلیل شد. در این مراسم خاکسار رییس شورای اسلامی شهمیرزاد این روز را به تمامی کارگران تبریک گفت و از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت های شهرداری یاد کرد.

وی همچنین از اینکه در تعالیم اسلام جایگاه ویژه ای برای کارگران در نظر گرفته شده است ابراز خوشنودی کرد و افزود: به همین خاطر است که نقش و جایگاه کارگران هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

در ادامه احمد پناه امام جمعه شهمیرزاد نیز به خاطر اینکه در ایران اسلامی هم صاحب مسئولین و مدیران بزرگوار و هم کارگران خدوم و زحمتکش هستیم ابراز خشنودی کرد.

وی همچنین از تمامی کارگران و کارمندان شهرداری و همچنین مسئولین ادارات شهمیرزاد که با همدلی و همزبانی برای شهمیرزاد در همه مناسبتها نهایت تلاش خود را می کنند تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدا هدایایی از کارگران شهرداری تجلیل شد و همچنین به مناسبت نامگذاری روز ۹ اردیبهشت با عنوان روز بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی از چند تن از جانبازان شهمیرزاد به نمایندگی از سایر جانبازان این شهر تجلیل شد.

IMG_2980

IMG_2994

IMG_2978

IMG_3041

IMG_3038

IMG_3024

IMG_3068

فهرست